2013年9月13日星期五

各位好


各位你地好 現在搬到嚟哩度... 好唔習慣!!





16 則留言:

  1. 蚊蚊,我來也!小心那隻蛙的舌頭呀!

    回覆刪除
  2. 謝謝TOM!! 好開心見到你!!

    回覆刪除
  3. 祝師姐新居一切安好,事事稱心!
    隻蛙靚爆鏡呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝師姐新居入伙萬事如意!

      隻蛙係上年生日,免費入海洋公園時影架!

      刪除
  4. 歡迎! 祝你開張大吉!
    我都係未習慣呢度, 大家努力呀!

    回覆刪除
  5. 快D 將我SET為朋友, 咁我都就唔洗再入驗證碼啦....

    回覆刪除
    回覆
    1. 已SET為朋友哪!! 咁我就唔使周圍搵你地! ^ ___ ^

      刪除
  6. 蚊姐好快就會慣........
    入驗證碼啦....又要!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望快啲習慣出相及文字格式!! ^ ___ ^

      刪除
  7. 回覆
    1. 大哥你個BLOG 啲舊相搬哂過嚟未呀?

      刪除
  8. 呢度d設定好鬼麻煩...
    努力呀 ^^

    回覆刪除
  9. Hellp 蚊蚊,nice to meet you.

    回覆刪除